Sunday, May 15, 2011

Nasib tidak menyebelahi Pasukan MS13Q

Posted by rinsaq 1:30:00 AM, under ,, | No comments

Pasukan MS13Q hanya mampu menduduki tempat keempat dalam pertandingan futsal anjuran Liga Liverchester United. Pasukan ini (saja guna nama pasukan MS13Q sebenarnya pasukan Rinsaq hehehehe....nak buat kejutan la katakan) telah bermain berhempas pulas untuk menjinakkan pihak lawan namun nasib tidak menyebelahi.

Minggu lalu, Pasukan MS13Q hanya menduduki tempat kedua dalam peringkat kumpulan sekaligus melayakkan diri ke peringkat suku akhir (dua kali seri dan dua kali menang).

Pagi tadi, dalam perlawanan suku akhir Pasukan MS13Q telah menumpaskan pasukan AKKA MOTG (Menang sepakan penalti setelah terikat satu sama dalam perlawanan). Dalam peringkat separuh akhir pula, Pasukan MS13Q telah dikalahkan oleh pasukan Bakut FC (betulkan ya kalau silap). Seawal 5 minit pasukan ini telah dibolosi dengan 3 gol jaringan mudah. Berkat keyakinan dan usaha serta semangat yang tidak jemu-jemu menyerang akhirnya sebelum wisel dibunyikan Pasukan MS13Q telah dapat menidakkan pasukan Bakut FC (betulkan ya kalau silap) untuk menang mudah dalam perlawanan tersebut. Siapa sangka dah kena bolos 4 jaringan masih mampu mengejar sehingga terikat 4-4. Namun nasib tidak menyebelahi, sepakan penalti terakhir (setelah 3 tendangan penaliti pun masih seri dan satu tendangan penalti pun masih juga seri) menentukan nasib Pasukan MS13Q untuk tidak layak bermain di perlawanan akhir (cuba lagi yer..boleh tu).

Dalam perlawanan penentuan tempat ketiga dan keempat pasukan MS13Q sekali lagi dapat mengikat pasukan Brother FC dengan jaringan 3-3 (peringkat kumpulan pun seri 3-3 juga) sekaligus sepakan penalti menjadi penentu untuk menempatkan pasukan MS13Q sekadar di tempat keempat sahaja.

Di bawah gambar Pasukan MS13Q yang sempat diambil

























0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...